poniedziałek, 21 października 2013

56


Owsianka z siemieniem lnianym, twarogiem, połową ogromnej brzoskwini, kawałkiem banana, i kawałkiem mango + 3 kostki czekolady :(       ; kawa

Wczoraj kupiłam spodnie, bo o buty nawet nie pytajcie xD
+Nabiał, owoce, herbaty :)
I jeśli dobrze pójdzie, ale coś czuję, że nie pójdzie :( to w środę coś miłego, nawet baaaaardzo mnie spotka :) Nie powiem na razie co, żeby nie zapeszyć, ale proszę, trzymajcie kciuki!

Dostałam 5 ze sprawdzianu z chemii! :D
Ale przede mną stosik lektur i opracować....
i jeszcze matematyka, bo próbna matura tuż, tuż
I jeszcze wypadałoby coś z biologii i chemii ruszyć, taktak, a skończy się siedzeniem do 24 przed laptopem :)


Miłego dnia! :)


5 komentarzy:

  1. Dlaczego napisałaś 'trzy kostki czekolady :(' przecież czekolada jest super, to powód do dumy, że się ją zjadło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 kostki czekolady to 3 małe kostki szczęścia !
    lepiej zjeść codziennie 3 kostki niż pewnego wieczora trzy tabliczki,
    jesteś człowiekiem, weź to pod uwagę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LB - jeśli masz ochotę odpowiedz w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolada to szczęście umieszczone w małej tabliczce :)
    Gratuluję piąteczki z chemii!
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego kanału na YT:
    http://www.youtube.com/Susanfashion

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychotka! <3 zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

My Blog List