niedziela, 15 września 2013

20



Kakaowe ciasto bananowe ze śliwkami, twarogiem, dżemem; cukierek czekoladowy;kawa
Dziękuję, Cathy :*

Pyszne to było, ale poparzyłam sobie palce przy wyciąganiu :(
Eh, czeka mnie sporo nauki dziś...
Jeszcze lektura.
Ale mnie teraz te palce pieką :(
Jeszcze kolczyk mi w czasie snu wyleciała, dziurka prawie zarosła i musiałam jakby na nowo przekuwać, i teraz mam spuchniętą wargę...
Prawie spóźniłam się do Kościoła...
Chyba dzisiaj miał być piątek trzynastego dla mnie...

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że reszta dnia będzie pozytywniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale ładnie wyrosło!
    Bardzo mi miło, że zasmakował Ci mój przepis :)
    Mnie też czeka trochę nauki, a pogoda za oknem nie zachęca do tego.. Ale przygotuję sobie gorącą kawkę i jakoś damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)

My Blog List